Firma Intel zaczyna globalną kampanię wizerunkową pod hasłem „Experience Amazing”. Reklamy mają pokazywać, jak nieszablonowe użycie jej technologii i urządzeń pozwala dostarczać niesamowitych wrażeń.
W reklamach prezentowane są m.in. Butterfly Effect Dress - projekt sukienki z układem Intel Edison reagującej na ruch, temperaturę ciała oraz dotyk, autorska interpretacja jednej z symfonii Beethovena wykonywana przez znaną youtuberkę Kawehi, mapowania 3D w czasie rzeczywistym na twarzy modelki (w wykonaniu Nobumichi Assai oraz studia WOW) oraz występ tancerki Paige Fraser wykorzystującej technologię Intel RealSense.
http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ces-2016-intel-prezentuje-nowosci-z-intel-realsense-wideo
Akcja ma podkreślać, że najnowsze rozwiązania i urządzenia marki Intel służą do dostarczania użytkownikom niesamowitych wrażeń. Kampania ma zasięg globalny.
Nie podano, jakie działania będą realizowane w Polsce ani które firmy marketingowe zajmują się tym.