Reklama2011-12-28
2

"Experience the dream! Emocje do pełna!" - promocja z Małyszem na stacjach Lotos

Na stacjach paliw Lotos rozpoczęła się promocja, dzięki której jeden z klientów pojedzie jesienią na rajd do Maroka wraz z Adamem Małyszem i pozostałymi zawodnikami RMF Caroline Team. Promocję wspiera kampania reklamowa w radiu, internecie i prasie. Akcję przygotowały firmy Adwertajzing i Starcom.

W czasie promocji "Experience the dream! Emocje do pełna!" klienci stacji Lotos będą mogli wygrać tysiące nagród - oficjalnych gadżetów rajdowych.
 
W kilka dni po zakończeniu rajdu Dakar wyłoniony zostanie zdobywca nagrody głównej, który zostanie członkiem załogi rajdowej i pojedzie w 2012 roku wraz z Adamem Małyszem i pozostałymi zawodnikami na rajd do Maroka.
 
 
Promocji towarzyszy kampania reklamowa w radiu, prasie i internecie. Kreację kampanii oraz mechanikę promocji opracowała agencja Adwertajzing, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:km

Więcej informacji:Lotos

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas