Reklama2011-03-24
0

Fabryka Komunikacji Społecznej i Mediasense przygotują kampanię antyalkoholową

Przetarg Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na przygotowanie i realizację kampanii przeciwdziałającej prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu wygrały firmy Fabryka Komunikacji Społecznej i Mediasense.

Na potrzeby tej kampanii agencja Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się strategią, kreacją, produkcją ATL i BTL, działaniami z zakresu public relations oraz współpracą z agencją Promotor United Entertainment przy organizacji eventów. Natomiast dom mediowy Mediasense odpowiada za planowanie i zakup mediów. Pierwszy etap prac nad akcją to szeroko zakrojone badania jakościowe i ilościowe na temat problemu nietrzeźwych kierowców, które realizuje TNS OBOP.

Kampania w mediach rozpocznie się w czerwcu br. Projekt finansowany jest z pożyczki Banku Światowego.

Przypomnijmy, że inną tegoroczną kampanię Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego – promującą zapinanie pasów przez kierowców i pasażerów samochodów – przygotuje konsorcjum złożone z firm BBDO Warszawa, ARS Communication, Media Direction, PBS DGA i Proximity (więcej na ten temat).

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas