PR2016-01-19
0

Face it! wypromuje kanał motoryzacyjny Motowizja

Agencja Face it! rozpoczęła współpracę w zakresie działań PR z kanałem motoryzacyjnym Motowizja.

Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę public relations Motowizji. Do jej obowiązków należy opracowanie i wdrożenie strategii, doradztwo, a także realizacja działań komunikacyjnych i wizerunkowych Motowizji.

Za obsługę projektu odpowiadają Joanna Adamiak, Dorota Steliga oraz Aleksandra Iwaniuk. Strony nie podają, na jaki okres podpisano umowę o współpracy.

Motowizja rozpoczęła nadawanie w styczniu 2014 roku. Stacja jest dostępna w ofercie m.in. nc+, Orange TV, Multimedia Polska i Toya. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

Autor:łb

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas