Reklama2012-08-17
0

faceAddicted będzie promować Plus w social media

Agencja faceAddicted wygrała przetarg na obsługę Plusa i innych marek Polkomtela w internetowych serwisach społecznościowcych. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

faceAddicted dla marek takich jak Plus, Mobilny internet LTE czy Muzodajnia będzie realizować różnorodne działania komunikacyjne na Facebooku i w innych serwisach społecznościowych, przede wszystkiem Twitterze, Google+, YouTubie i NK.pl.

Przedstawiciele Polkomtela wyjaśniają, że o wyborze faceAddicted do tego zlecenia zdecydowały wysoki poziom merytoryczny kampanii przygotowywanych przez agencję i jej indywidualne podejście do prowadzonych działań. - Jest to firma kreatywna i nastawiona na niestandardowe działania, co odpowiada naszym oczekiwaniom - mówi Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu.

Polkomtel nie ujawnia, które inne agencje brały udział w tym przetargu.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas