Internet2011-07-19
7

Facebook blokuje reklamy promujące Google+

Facebook nieprzychylnym okiem patrzy na użytkowników, którzy poprzez reklamy na jego portalu próbują promować konkurencyjna usługę.

Przekonał się o tym Michael Lee Johnson, amerykański web deweloper, który korzystając z systemu reklamowego Facebooka umieścił w serwisie reklamy promujące jego profil w Google+.

>>> Eksperci o Google+: kręgi i wideo OK, będzie walka z Facebookiem

Johnson zachęcał członków Facebooka, którym udało się zarejestrować w Google+, do dodawania go do swoich znajomych w konkurencyjnym portalu.

Nie spodobało się to Facebookowi, który usunął reklamy ze swoich stron, a Johnsona poinformował, że naruszają one regulamin serwisu. Portal Marka Zuckerberga nie wskazał jednak na konkretne przyczyny.

Można przypuszczać, że chodzi o punkt 6a "Zasad zamieszczania reklam na Facebooku", w którym czytamy: "Zastrzegamy sobie prawo do odmowy publikacji reklamy w dowolnym momencie i na dowolnej podstawie (w tym także na podstawie naszych ustaleń, że reklamy promują konkurencyjne produkty/usługi lub negatywnie wpływają na naszą działalność lub relacje z naszymi użytkownikami)."

Autor:km

Więcej informacji:Google+

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas