Prasa 2005-10-06
0

"Fakt" traci czytelników, zyskuje "Gazeta Wyborcza"

Przedstawiamy pełne wyniki sprzedaży prasy ogólnopolskiej i regionalnej (top21) w sierpniu 2004 i 2005 r.

Liderem sprzedaży na rynku dzienników codziennych pozostaje "Fakt" -  wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za sierpień 2005 roku.

"Fakt" sprzedał w sierpniu 2005 roku średnio 494,2 tys. egz., czyli o 10,5 proc mniej niż w analogiczym okresie 2004 roku.

Na drugim miejscu, ze sprzedażą w wysokości 423,5 tys. egz., znalazła się "Gazeta Wyborcza". Trzeci "Super Express" sprzedawał w sierpniu mniej - o 1,8 proc., średnio 207,4 tys. egz. W górę poszła sprzedaż "Rzeczpospolitej" - o 3,1 proc., do 185,6 tys. egz. i "Trybuny" - o 0,1 proc. więcej niż przed rokiem. Znacząco wzrosła też sprzedaż "Dziennika Sportowego" (Przegląd Sportowy+Tempo).

Zobacz tabelętext 0.5pt solid; BORDER-TOP: windowtext; BORDER-LEFT: windowtext 1pt solid; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; HEIGHT: 13.5pt; BACKGROUND-COLOR: transparent" height=18>Życie Warszawy sierpień 2005 21234

Autor: masz-Gazeta Wyborcza

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas