Prasa2007-05-08
0

"Fakt" traci, zyskuje "Gazeta Wyborcza"

Rośnie sprzedaż "GW", "GP", "PB" i "Parkietu", duży spadek "Faktu" i "Rzeczpospolitej - najnowsze dane i unikatowe tabelki tylko u nas.

Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż "Faktu" w marcu 2007 wyniosła 543 934 egzemplarz, czyli o 7,5 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
 
Średnia sprzedaż drugiej „Gazety Wyborczej” wyniosła 464 530 egz. Jest to wynik lepszy o 4,3 proc. niż w marcu 2007 (444 989 egz.).

Na trzecim miejscu uplasował się „Dziennik” (Axel Springer Polska) - na rynku od kwietnia 2006 -  ze średnio sprzedażą 211 034 egz. (luty 2006 -  218 352 egz.).

Drugi tabloid „Super Express” - z powodu spadku sprzedaży z poziomu 215 583 egz. do 200 146 egz. - znalazł się na czwartym miejscu.

Kolejne miejsce zajęła „Rzeczpospolita” – spadek sprzedaży do 146 583 egz. (rok wcześniej 157 340 egz.). 

Zobacz tabelę011334163624Puls Biznesu31029204933043219972Parkiet26997118362661411549

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas