Telewizja2013-11-12
5

„Fakty po Faktach” na czele codziennych programów publicystycznych, TVN24 przed TVP Info i Polsat News

Shutterstock.comShutterstock.com

Wśród codziennych programów publicystycznych największą popularnością cieszą się audycje emitowane na antenie TVN24 na czele z programem „Fakty po Faktach” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

W okresie od 2 września do 7 listopada br. „Fakty po Faktach”, nadawane w dni powszednie o godz. 19.25 oraz w weekendy o 19.20 na antenie TVN24, oglądało średnio 444 tys. widzów. Przełożyło się to na 3,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajmuje emitowana od poniedziałku do czwartku o 20.00 w TVN24 „Kropka nad i”, której średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 381 tys. osób (2,53 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez TVN24 w dni powszednie o 7.30 magazyn Bogdana Rymanowskiego „Jeden na jeden”. Gromadzi on 280 tys. widzów i notuje najwyższy udział w rankingu, wynoszący 10,70 proc.

W pierwszej piątce zestawienia znajdują się jeszcze takie programy jak: „Tak jest” (emisja w dni powszednie o 18.00 w TVN24; 266 tys. widzów; 2,35 proc. udziału) oraz „Polityka przy kawie” (emisja w dni powszednie o 8.10 w TVP1; 243 tys. widzów; 8,03 proc. udziału).

Zobacz tabelę


Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do audycji „Jeden na jeden” (88 tys. widzów; 8,89 proc. udziału). Drugie miejsce zajmują tutaj „Fakty po Faktach” (78 tys.; 1,49 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium sklasyfikowany został program „Tak jest” (68 tys.: 1,66 proc.).

Zobacz tabelę


W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności wszystkich programów publicystycznych w okresie od 2 września do 7 listopada 2013 roku, które oglądać można częściej niż jeden raz w tygodniu.

Autor:mk

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas