Telewizja2016-04-11
18

„Fakty po Faktach” popularniejsze niż „Dziś wieczorem”, publicystyka po dziennikach zyskuje widzów

Spośród magazynów publicystycznych nadawanych po dziennikach najpopularniejsze są „Fakty po Faktach” TVN24, które mają o 40 tys. więcej oglądających niż obecne w TVP Info „Dziś Wieczorem”. Wszystkie audycje w I kwartale br. miały więcej widzów niż rok wcześniej.

Nadawany w TVN24 tuż po „Faktach” TVN program „Fakty po Faktach” w I kwartale 2016 roku śledziło średnio 648 tys. widzów, czyli o 21,62 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Natomiast udział tego magazynu w rynku telewizyjnym w analizowanym okresie wyniósł 4,22 proc. (rok wcześniej wynosił on 3,36 proc.).

Drugie miejsce zajął pokazywany po „Wiadomościach” Jedynki w TVP Info magazyn „Dziś wieczorem”, który zanotował wzrost oglądalności, wynoszący 10,03 proc., a jego średnia widownia ukształtowała się na poziomie 611 tys. osób. Przełożyło się to na 3,84 proc. udziału (3,39 proc. rok wcześniej). Program zyskał widzów mimo, że emitowane przed nim „Wiadomości” w I kwartale br. notowały bardzo duże spadki oglądalności.

Najsłabiej wypada „Gość Wydarzeń”, który pokazywany jest po „Wydarzeniach” Polsatu w Polsat News. Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 166 tys. osób (wzrost o 15,67 proc.), co dało audycji 1,12 proc. udziału w rynku (rok wcześniej było to 0,94 proc.).

Zobacz tabelę

Taka sama jest kolejność magazynów wśród widzów w grupie komercyjnej. „Fakty po Faktach” w I kwartale br. śledziło tutaj średnio 118 tys. widzów, po spadku o 14,01 proc. Widownia „Dziś wieczorem” to 80 tys. oglądających (wzrost o 1,49 proc.), a „Gościa Wydarzeń” - 36 tys. (w dół o 4,76 proc).

Zobacz tabelę

„Fakty po Faktach” oglądać można od poniedziałku do piątku o godz. 19.26 oraz w weekendy o 19.21, „Dziś wieczorem” - od poniedziałku do piątku o 19.57 oraz w weekendy o 19.53, a „Gość Wydarzeń” - codziennie o 19.15.

W I kwartale 2016 udział TVN24 w rynku telewizyjnym wyniósł 3,45 proc. a TVP Info - 3,20 proc.

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(18)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas