Reklama2009-06-18
0

Fallon dla Unilever

Agencja reklamowa Fallon zajmie się cyfrową strategią markiUnilever.

W przetargu na budżet koncernu w tym zakresie Fallon pokonałaagencje Bartle Bogle Hegarty (BBH) i Razorfish.

Zadaniem Fallon będzie opracowanie całościowej strategii,mającej na celu ożywienie sposobu działania Unilever w przestrzenicyfrowej. Pierwszym zadaniem w ramach tej strategii ma byćstworzenie na nowo głównego miejsca koncernu w internecie, jakimjest witryna unilever.com.

Po wyborze Babsa Rangaiah na nowego global communicationsplanning director, Unilever zwiększył swoje cyfrowe wydatki w USA z3 do 15 procent wartości całego marketingowego budżetu. Podobnezmiany koncern zamierza przeprowadzić również na rynkubrytyjskim.

Autor:km

Więcej informacji:Fallon, Unilever

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas