Firma Tikkurila Polska przeprowadziła redesign identyfikacji wizualnej marki farb Jedynka, które zyskały nowe opakowania. Projekt zrealizowała agencja SaltPepper Brand Design.
Celem redesignu Jedynki było odświeżenie identyfikacji marki i produktu oraz dostosowanie ich do trendów rynkowych i oczekiwań konsumentów.
Główną osią projektu było unowocześnienie logotypu oraz poprawa czytelności opakowań. Opracowane rozwiązania mają ułatwiać czytanie etykiet. Zamierzeniem było umożliwienie konsumentom odnalezienie w intuicyjny sposób kluczowych informacji o produkcie, takich jak kategoria farb czy ich przeznaczenie.
"Dzięki stworzeniu nowej architektury brandu, uporządkowaliśmy system opakowań, a sama marka zyskała nowy subbrand – "deco & protect" – dedykowany produktom z walorami ochronnymi i dekoracyjnymi dla różnych powierzchni." - powiedział Aleksander Koczy, design & development director w SaltPepper Brand Design.
SaltPepper Brand Design w zakresie brand designu współpracuje z Tikkurila Polska od ponad 10 lat. W 2009 r. agencja stworzyła tożsamość wizualną marki "Jedynka Ogród Barw", a rok później opracowała kompleksowy rebranding marki Jedynka oraz rebranding opakowań Tikkurila Optiva.