Telewizja 2023-08-28
6

Polsat nakręcił trzeci sezon „Farmy”. Emisja w styczniu i lutym 2024 roku

Marcelina Zawadzka i Ilona Krawczyńska, gospodynie „Farmy 3”; fot. Polsat Marcelina Zawadzka i Ilona Krawczyńska, gospodynie „Farmy 3”; fot. Polsat

Zakończyły się zdjęcia do trzeciego sezonu reality-show „Farma”, który bez zmian będą prowadzić Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera programu w Polsacie będzie miała miejsce w styczniu 2024 roku.

Reality-show „Farma” to polska wersja szwedzkiego formatu z 2001 roku z portfolio Strix. W programie kilkanaście osób wyrwanych prosto z wygodnego życia w mieście trafia na kilka tygodni do wiejskiego gospodarstwa bez prądu, bez internetu i bez ciepłej wody. Uczestnicy mieszkają pod jednym dachem, więc muszą nauczyć się ze sobą współpracować. Pierwszy sezon nadawany był na początku tego roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jak wynika z naszych informacji, w sierpniu br. zakończyły się prace na planie do trzeciej odsłony „Farmy”. Zdjęcia do produkcji realizowane były od czerwca.

Show ponownie będą prowadzić Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka. Castingi do programu odbywały się wiosną.

Emisja na początku 2024 roku

„Farma 3” do ramówki Polsatu trafi w styczniu 2024 roku. Show najprawdopodobniej bez zmian emitowany będzie w dni powszednie o godz. 20.00. Trzeci sezon będzie się składać z 40 odcinków.

- Uczestnicy nowej edycji popularnego show znajdą się bowiem w zupełnie innej scenerii: nowe miejsce nabierze iście spartańskiego, surowego i ascetycznego charakteru. Początki programu będą należały do płci pięknej i  jako pierwsze na planie pojawią się właśnie kobiety - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Telewizji Polsat.

Producentem polskiej wersji reality-show jest Constantin Entertainment Polska.

1,20 mln widzów drugiego sezonu

Średnia widownia premierowych odcinków drugiego sezonu reality-show Polsatu „Farma”, wyemitowanych w okresie od 2 stycznia do 24 lutego 2023 roku (w dni powszednie o 20.00) wyniosła 1,20 mln osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 9,36 proc. w gronie wszystkich widzów, 11,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,88 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas