Telewizja2022-07-12
2

Koniec zdjęć do drugiego sezon „Farmy”. Polsat pokaże ją w zimowej ramówce

Marcelina Zawadzka oraz Ilona Krawczyńska w programie „Farma”; fot. Kala KielbasinskaMarcelina Zawadzka oraz Ilona Krawczyńska w programie „Farma”; fot. Kala Kielbasinska

Zakończyły się zdjęcia do drugiego sezonu reality-show „Farma”, który bez zmian będą prowadzić Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka. Premiera programu w Polsacie najprawdopodobniej będzie miała miejsce na przełomie 2022 i 2023 roku.

Reality-show „Farma” to polska wersja szwedzkiego formatu z 2001 roku z portfolio Strix. W programie kilkanaście osób wyrwanych prosto z wygodnego życia w mieście trafia na kilka tygodni do wiejskiego gospodarstwa bez prądu, bez internetu i bez ciepłej wody. Uczestnicy mieszkają pod jednym dachem, więc muszą nauczyć się ze sobą współpracować. Pierwszy sezon nadawany był na początku tego roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W zeszłym tygodniu zakończyły się zdjęcia do drugiej odsłony „Farmy”. Prace na planie realizowane były od maja br. Castingi do programu odbywały się wczesną wiosną.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Farma (@farmapolsat)

"Farma" wróci do Polsatu w 2023 roku

„Farma 2” najprawdopodobniej do ramówki Polsatu trafi na przełomie 2022 i 2023 roku. Show ma być bez zmian emitowany w dni powszednie o godz. 20.00. Program ponownie będą prowadzić Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka.

Producentem polskiej wersji reality-show jest Constantin Entertainment Polska.

1,20 mln widzów pierwszego sezonu

Średnia widownia premierowych odcinków pierwszego sezonu reality-show Polsatu „Farma”, wyemitowanych w okresie od 17 stycznia do 25 lutego 2022 roku (w dni powszednie o 20.00) wyniosła 1,20 mln osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 8,49 proc. w gronie wszystkich widzów, 11,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,24 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

„Farma” notowała wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów Polsatu. Na przykład w 2021 roku udział stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,19 proc., a w grupie 16-49 było to 9,77 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas