Telewizja2024-02-17
5

Trzeci sezon „Farmy” ogląda 860 tys. widzów

Marcelina Zawadzka i Ilona Krawczyńska, gospodynie „Farmy 3”; fot. PolsatMarcelina Zawadzka i Ilona Krawczyńska, gospodynie „Farmy 3”; fot. Polsat

Trzeci sezon reality-show Polsatu „Farma” po ponad pięciu tygodniach emisji ogląda średnio 856 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia premierowych odcinków nowego reality-show Polsatu „Farma”, wyemitowanych w okresie od 8 stycznia do 12 lutego 2024 roku (w dni powszednie o 20.00), wyniosła 856 tys. osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 6,79 proc. w gronie wszystkich widzów, 9,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,15 proc. w grupie komercyjnej 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 9 lutego. Śledziło ją średnio 976 tys. osób.

Na czym polega formuła „Farmy”?

Reality-show „Farma” to polska wersja szwedzkiego formatu z 2001 roku z portfolio Strix. W programie kilkanaście osób wyrwanych prosto z wygodnego życia w mieście trafia na kilka tygodni do wiejskiego gospodarstwa bez prądu, bez internetu i bez ciepłej wody.

Uczestnicy mieszkają pod jednym dachem, więc muszą nauczyć się ze sobą współpracować. - Czeka ich nie tylko ciężka rolnicza codzienność, ale też zadania tygodniowe sprawdzające ich umiejętności i siłę charakteru. Między mieszkańcami gospodarstwa zawiążą się przyjaźnie oraz sojusze, ale przede wszystkim będzie liczyła się rywalizacja! Przed nimi zacięte pojedynki, ekscytujące starcia i wyzwania - czytamy w opisie.

Co tydzień z „Farmą” żegnają się kolejni uczestnicy, a zwycięzca zdobędzie tytuł Farmera Roku i nagrodę pieniężną. Producentem polskiej wersji reality-show jest Constantin Entertainment Polska. Zdjęcia do trzeciej polskiej edycji programu realizowane były latem ub.r.

Gospodyniami „Farmy” są Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 6,94 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas