Reklama2013-01-24
0

Fat Baby kampanią „ceny z efektem łał” zaczyna obsługę Rossmanna

Fat Baby wygrała przetarg na obsługę reklamową ATL sieci drogerii Rossmann. Pierwsza kampania przygotowana przez agencję (wspólnie z firmami Papaya Films, Lunapark i BiFri) ruszyła pod hasłem „Ceny z efektem łał”.

Fat Baby odpowiada dla sieci Rossmann za opracowanie strategii i kreacji jej działań reklamowych we wszystkich kanałach komunikacji ATL. Firmy nie informują, na jak długo podpisały umowę ani które inne agencje brały udział w przetargu wygranym przez Fat Baby. Do tej pory Rossmann nie współpracował na stałe z agencją reklamową.

Pierwsza kampania Rossmanna przygotowana przez Fat Baby informuje o bieżących promocjach cenowych w drogeriach tej sieci. Reklamy pod hasłem „ceny z efektem łał” podkreślają również różnorodność dostępnych w niej produktów.

Akcja obejmuje telewizję, internet, radio oraz materiały BTL. Produkcją spotów telewizyjnych zajęła się firma Papaya Films, a postprodukcją - Lunapark. Media zaplanował i zakupił dom mediowy BiFri.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas