Reklama2014-08-22
0

Fenomem i Tailor Made PR zamiast ZOG, Byss.pl i A21 dla marek Luksja, Carex i Original Source

Agencje Fenomem i Tailor Made PR od początku września będą obsługiwać marki Luksja, Carex i Original Source (należące do PZ Cussons Polska) w zakresie strategii komunikacji i PR. Firma kończy natomiast współpracę z agencjami Byss.pl i A21 oraz domem mediowym ZenithOptimedia Group.

Agencja Fenomem będzie odpowiadać za realizację strategii komunikacyjnej i PR (w tym zakup mediów) dla marek Luksja i Carex oraz strategię komunikacji (w tym zakup mediów) dla marki Original Source. Z kolei Tailor Made PR tak jak poprzednio będzie zajmować się obsługą PR marki Original Source.

Fenomem została do tego wybrana w konkursie ofert, w którym wygrała m.in. z broniącym zlecenia domem mediowym ZenithOptimedia Group. Poprzednio dla marek z portfolio PZ Cussons Polska pracowały też agencje Byss.pl i A21.

W najbliższych miesiącach komunikacja tych marek będzie prowadzona głównie w internecie (m.in. social media) i prasie. PZ Cussons Polska nie podaje, na jak długo podpisała umowy z Fenomem i Tailor Made PR.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas