Reklama2013-05-07
0

„Fenomen pięknej skóry” reklamuje Oeparol Stimulance (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa preparatów Oeparol Stimulance (produkowanych przez firmę Adamed). Akcję przygotowały agencja Schulz Brand Friendly i dom mediowy Universal McCann.

Telewizyjna kampania preparatów Oeparol Stimulance oparta jest na 8-sekundowym billboardzie sponsorskim. Informuje on, że produkty te są przeznaczone do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała u osób po 40. roku życia. Reklama kończy się hasłem „Oeparol. Fenomen pięknej skóry”.



Spot jest emitowany od 2 maja. Jego kreacją i produkcją zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Autor:tw

Więcej informacji:Oeparol Stimulance

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas