Reklama2005-03-18
0

"Festiwal Ciast" w sieci Tesco

Agencja marketing services BTL Point Group realizuje akcję promocyjną dla margaryny Kasia (Unilever S.A.) pod nazwą "Festiwal Ciast". Odbędzie się ona we wszystkich sklepach sieci Tesco na terenie kraju

Mechanika akcji zakłada  degustację świątecznych wypieków przygotowywanych na bazie margaryny Kasia. Oprócz możliwości skosztowania pysznych ciast, każdy degustujący otrzyma specjalnie przygotowane przepisy na dwa świąteczne wypieki - mazurka i babkę.

Dodatkowo każda z osób, która zakupi dwie kostki margaryny premiowana będzie opakowaniem bakalii.

Działania promotorów wsparte są informacją w gazetce handlowej sieci Tesco, materiałami POS, a także spotami emitowanymi poprzez radiowęzły marketowe.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas