Reklama2012-01-25
7

„Festiwal Pizzy” reklamowany w Pizza Hut

W restauracjach Pizza Hut rozpoczyna się kolejna odsłona promocji „Festiwal Pizzy”. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji i internecie przygotowana przez firmy Red8 Communications Group, OMD Media Directions i Codemedia.

W promocji „Festiwal Pizzy” klienci Pizzy Hut będą mogli do woli dostępnych próbować wszystkich smaków pizzy, płacąc za to - niezależnie od wielkości zamówienia - 22 zł. Oferta - która będzie obowiązywać do początku kwietnia - jest skierowana przede wszystkim do młodych osób, w tym studentów.



„Festiwal Pizzy” od 20 stycznia jest wspierany działaniami reklamowymi w telewizji (kanały tematyczne Polsatu i TVN) oraz internecie (banery na stronach takich jak Gazeta.pl, o2.pl, Kwejk.pl czy Filmweb.pl, reklamy SEM na Google i YouTubie), a także w samych restauracjach Pizza Hut (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Communications Group, za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe OMD Media Directions i Codemedia, a działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.

Autor:tw

Więcej informacji:Pizza Hut

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas