Reklama2004-08-10
0

Festiwal w Cannes ma nowego właściciela

Emap przejął największą imprezę reklamową

Międzynarodowy Festiwal Reklamowy w Cannes zmienił właściciela. Canneńskie Lwy - nazywane też Oskarami biznesu reklamowego - od przyszłego roku będzie rozdawać brytyjska grupa wydawnicza Emap - informuje "Gazeta Wyborcza".

Działający od 1954 r. festiwal w Cannes jest największą międzynarodową imprezą branży reklamowej. Co roku ściąga na Lazurowe Wybrzeże 8-10 tys. przedstawicieli agencji oraz ich klientów z całego świata. Najważniejsze są jednak obroty generowane przez festiwal, a te przekraczają 55 mln dolarów rocznie. W większości pochodzą one z opłat zgłoszeniowych oraz wpisowych od agencji reklamowych.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas