Reklama2004-12-22
0

Fiat w Biedronkach

Trwa wielka akcja promocyjna Fiat Auto Poland w sieci sklepów detalicznych Biedronka

Akcja, przygotowana i realizowana, przez Mensa BTL, obejmuje ponad 700 sklepów sieci Biedronka.

Klienci Biedronki otrzymali specjalne upusty cenowe na większość modeli  FIAT. W komunikacji wykorzystano materiały POS umieszczone w placówkach oraz nadruk na paragonach, a informacja o akcji znalazła się w telewizyjnych spotach reklamowych Biedronki.

Sieci detaliczne są coraz chętniej wykorzystywane jako kanał komunikacji marketingowej przez firmy nie sprzedające w nich swoich produktów i usług.

Kampania Fiat Auto Poland, jako podjęta samodzielnie, nie w powiązaniu z towarem dostępnym na półkach sklepowych, jest wyjątkowa pod względem koncepcji, kompleksowości i zasięgu. Wcześniej Mensa przeprowadzała akcje promocyjne w sieci hipermarketów Kaufland i hurtowniach Selgros dla mi.n.: Telefonii Lokalnej Dialog, TELE2, PKO BP,  Górnośląskiego Banku Gospodarczego oraz promocję "Sami Swoi".

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas