Badania2011-05-12
0

Filip Pieczyński i Krystyna Bębenek managerami produktu w Gemiusie

Gemius wprowadza do swojej struktury organizacyjnej stanowisko managera produktu. Objęli je m.in. Filip Pieczyński i Krystyna Bębenek.

Managerowie produktu będą odpowiadać w Gemiusie przede wszystkim za rozwój produktów badawczych firmy oraz koordynację działań marketingowych i sprzedażowych. Dzięki temu strategie sprzedażowe zostaną opracowane dla poszczególnych produktów badawczych firmy – przede wszystkim gemiusAudience, funkcjonującego w Polsce pod nazwą Megapanel PBI/Gemius. Managerami tego produktu zostali wiceprezes Gemius Filip Pieczyński, Krystyna Bębenek oraz Lauris Lietavietis.

– Do zakresu naszych działań należeć będzie wprowadzanie badania gemiusAudience na nowe rynki, udział w przetargach na pomiar widowni internetowej, a także współpraca z lokalnymi organizacjami branżowymi oraz bezpośrednimi klientami firmy. Ponadto zajmiemy się pracami nad rozwojem gemiusAudience, rozszerzeniem jego funkcjonalności o pomiar oglądalności treści multimedialnych oraz pomiarem wyników dla mobilnych narzędzi internetowych – opisuje Krystyna Bębenek.

Pozostali product managerowie rozwijać będą inne kluczowe produkty badawcze Gemiusa: gemiusDirectEffect i AdOcean. Tym pierwszym zajmie się Tamas Ács, dotychczasowy dyrektor firmy na Węgrzech. Do jego obowiązków należy nadzór nad rozwojem, wprowadzeniem, a także sprzedażą nowej wersji tego narzędzia – gDE 2.0. Z kolei managerem produktu AdOcean, siostrzanej spółki Gemiusa, został Toms Panders, do tej pory zarządzający biurem firmy na Łotwie.

W najbliższym czasie Gemius planuje także rekrutację osoby, która będzie odpowiadała za globalny rozwój produktów site-centric (gemiusTraffic, gemiusHeatMap, gemiusStream).

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas