Filip Trziszka objął stanowisko business development manager wstudiu postprodukcyjnym Futro Film.
Doświadczenie zdobywał w agencjach reklamowych Rapp Collins iWalk The Line oraz wytwórni filmowej Monolith Films.
Doświadczenie zdobywał w agencjach reklamowych Rapp Collins iWalk The Line oraz wytwórni filmowej Monolith Films.
„Taniec z Gwiazdami 14” hitem Polsatu, show zyskał 590 tys. widzów
MUX testowy firmy Polsatu może działać do marca 2025 roku
Kolejna awantura na Radzie Programowej Polskiego Radia. Wniosek o odwołanie Suskiego
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
Cyfrowy Polsat rekordowo tani na giełdzie. Ubyło 16 mld zł wyceny
Kanał Sportowy z większymi wpływami. Borek, Pol i Smokowski dostali mniej z zysku
Mateusz Polkowski w MADOGZ, awansowała Aleksandra Rekowska
Mangusta otwiera studio postprodukcji, wykorzystuje technologię AI
Prudential rozstrzygnął przetarg na agencję kreatywną
PZPN prezentuje nowe koszulki reprezentacji Polski
Lidl porównuje ceny zakupów z Biedronki z sąsiednich dzielnic miasta. Kolejna odsłona batalii cenowej z Biedronką