Reklama2005-08-18
0

'Film' Clear Channel Poland

Clear Channel Poland patronem filmu "Głosy niewinności" - meksykańskiego kandydata do Oscara - oraz kampanii społecznej UNICEFU.

 Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland patronuje  "Głosy niewinności", który polscy widzowie będą mogli zobaczyć na ekranach kin już od 2 września.
 
Ogólnopolska kampania outdoorowa promująca film na nośnikach Clear Channel Poland połączona została z kampanią społeczną, budującą świadomość wokół problemu dzieci żołnierzy. Kampania społeczna jest inicjatywą polskiego oddziału UNICEF.
 
Obie kampanie rozpoczną się równolegle od połowy września i potrwają do końca miesiąca. Clear Channel Poland udostępnił na nie blisko 200 powierzchni reklamowych na citylightach w Warszawie, Krakowie i Trójmiescie.
 
Z organizacją UNICEF Clear Channel współpracuje też globalnie w ramach konkursu Poster Challenge. W marcu br. obie instytucje ogłosiły konkurs na najlepszy projekt plakatu reklamy zewnętrznej promującego kampanię społeczną UNICEF. Celem kampanii będzie wzmocnienie świadomości związanej z epidemią HIV i AIDS wśród dzieci i młodzieży, gdyż obecnie ponad połowa nowych zakażeń dotyka osoby poniżej 25 roku życia.
 
W czerwcu poznaliśmy zwycięzców konkursu Poster Challenge. Autorami zwycięskiego projektu plakatu outdoorowej kampanii społecznej dla UNICEF okazali się Stuart McCreadie - copywriter i Graeme Taylor-Warne - dyrektor kreatywny                                      z południowoafrykańskiej agencji reklamowej BesterBruke.
 
Globalna kampania outdoorowa wystartuje końcem br. Zwycięski plakat będzie umieszczony na nośnikach reklamowych Clear Channel w ponad 50 krajach na 5 kontynentach. Dodatkowo zwycięzcy otrzymali nagrodę finansową w wysokości 5000 dolarów. Koordynatorem konkursu w Polsce jest Clear Channel Poland.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas