Kultura2021-11-17
0

Nowy film z Leonardem DiCaprio w grudniu w kinach i na Netflixie

Netflix pokazał we wtorek plakat i zwiastun najnowszego filmu z Leonardem DiCaprio w jednej z głównych ról, pt. „Nie patrz w górę”. Scenariusz stworzył Adam McCay, który jest też reżyserem obrazu. Produkcję będzie można oglądać od 10 grudnia w wybranych kinach, a od 24 grudnia także w internecie.

Fabuła filmu opowiada o tym, jak studentka astronomii Kate Dibiasky (w tej roli Jennifer Lawrence) i jej profesor dr Randall Mindy (Leonardo DiCaprio) odkrywają, że po Układzie Słonecznym krąży ogromna kometa. Problem w tym, że znajduje się ona na kursie kolizyjnym z Ziemią, ale nikt się tym nie przejmuje. Okazuje się, że próba ostrzeżenia ludzkości przed zabójczym zagrożeniem wielkości Mount Everestu prowadzi do wielu niezręcznych sytuacji. Z pomocą dr. Oglethorpe'a (Rob Morgan) Kate i Randall szturmują media.

Zaczynają od biura beztroskiej prezydent Orlean (Meryl Streep) i jej spolegliwego syna Jasona (Jonah Hill), który jest też szefem jej sztabu, a kończą w rozrywkowym porannym programie The Daily Rip prowadzonym przez Brie (Cate Blanchett) i Jacka (Tyler Perry). Do zderzenia komety z Ziemią zostało tylko sześć miesięcy, a opanowanie 24-godzinnego cyklu obiegu informacji i przyciągnięcie uwagi zafascynowanej mediami społecznościowymi opinii publicznej, zanim będzie za późno, okazuje się szokująco komicznym doświadczeniem. Co trzeba zrobić, by świat po prostu spojrzał w górę?

 

Autorem scenariusza i reżyserem „Nie patrz w górę" jest laureat Oscara Adam McKay („Big Short"). W pozostałych rolach wystąpią: Mark Rylance, Ron Perlman, Timothée Chalamet, Ariana Grande, Scott Mescudi (znany jako Kid Cudi), Himesh Patel, Melanie Lynskey, Michael Chiklis i Tomer Sisley.

Netflix w październiku br. odwiedziło 12,27 mln polskich użytkowników, czyli 41,47 proc. wszystkich internautów w naszym kraju - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

W trzecim kwartale Netflix osiągnął wzrost przychodów o 16,1 proc. do 7,5 mld dolarów i zysku netto z 790 mln do 1,45 mld dolarów. Liczba subskrybentów platformy zwiększyła się o 4,4 mln do 213,56 mln, a hitowy serial „Squid Game” przez cztery tygodnie od premiery obejrzało 142 mln abonentów.

Autor:jk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas