Reklama2009-07-16
0

'Filmowy pościg lata' w kampanii Cinema City

Pod hasłem "Filmowy pościg lata" przebiega kampania reklamowaCinema City. Akcja obejmuje prasę, radio, internet i outdoor.

Trwająca obecnie kampania Cinema City pod hasłem "Filmowy pościglata" reklamuje filmowy konkurs organizowany przez tę sieć kin,obrazowo podkreślając, że można w nim wygrać m.in. skutery i wyjazddo Hollywood. Grupą docelową akcji są chodzące często do kina ikorzystające z internetu osoby w wieku 14-35 żyjące w większychmiastach i aglomeracjach. W początkowym etapie działańwykorzystywano layout teaserowy, natomiast obecnie jest eksponowanywłaściwy przekaz.

CinemaCity

Akcja - szczególnie intensywnie prowadzona w miastach, w którychznajdują się multipleksy Cinema City - obejmuje prasę (GazetaWyborcza, Dlaczego), radio (Eska, Złote Przeboje, Planeta, RMFMaxxx), internet i na outdoor (nośniki 6x3, siatki wielkoformatowe,nośniki w autobusach komunikacji miejskiej). Kreację kampanii -zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja reklamowaOff, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyPRO Media House.

Autor:tw

Więcej informacji:Cinema City

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas