Internet2019-12-07
9

Filmweb notuje więcej odsłon niż 9 kolejnych serwisów łącznie. W dół sekcje filmowo-serialowe TVN.pl, Onetu, WP i Interii

Wśród witryn o filmach i serialach niezmiennie dominuje Filmweb.pl, który notuje więcej odsłon niż kolejne dziewięć serwisów z tej kategorii. Z miesiąca na miesiąc spore spadki odwiedzalności zanotowały sekcje filmowo-serialowe portali TVN.pl, Onet.pl, WP.pl i Interia.pl.

W październiku Filmweb.pl odwiedziło 6,56 mln realnych użytkowników, co dało 23,37 proc. zasięgu. Internauci wykonali na stronie 146,41 mln odsłon, a każdy spędził tam 14 minut i 51 sekund - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Serwis miał ponad dwa razy więcej użytkowników niż druga w zestawieniu sekcja filmowo-serialowa TVN.pl, która przy 3,1 mln odwiedzających zanotowała 13,71 mln odsłon oraz 3 minuty i 27 sekund przeciętnego czasu korzystania.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/vod-pl-przed-netflixem-player-pl-przyciaga-najbardziej-mocno-w-gore-hbo-go-top-serwisow-vod ##

Dalej na liście są same działy filmowo-serialowe większych portali, w tym dwa Interii: sekcja Świat Seriali miała 2,43 mln użytkowników, 20,39 mln odsłon oraz 7 minut i 33 sekundy średniego czasu korzystania, a sekcja Film - 1,71 mln odwiedzających, 7,52 mln odsłon oraz 6 minut i 37 sekund przeciętnego czasu korzystania.

W dziale filmowym Onetu 2,89 mln internautów wygenerowało 9,18 mln odsłon oraz spędziło średnio po 4 minuty i 35 sekund, w analogicznej sekcji WP.pl 1,99 mln użytkowników wykonało 7,09 mln odsłon i korzystało przeciętnie 3 minuty i 51 sekund, natomiast sekcja Superseriale.pl na SE.pl zanotowała 1,46 mln użytkowników, 13,48 mln odsłon oraz 10 minut i 27 sekund średniego czasu korzystania.

Zestawienie zamykają dział Rozrywka na Spidersweb.pl, Cinema na Eska.pl i Film na Antyradio.pl.

W badaniu Gemius/PBI serwis naEkranie.pl (należący do Grupy 4Fun Media) nie jest sklasyfikowany w kategorii tematyki filmowo-serialowej. W kwietniu br. zanotował 1,31 mln realnych użytkowników i 4,24 mln odsłon.

W porównaniu z wrześniem Filmweb.pl zyskał 153,7 tys. użytkowników, 8 mln odsłon oraz sekundę średniego czasu korzystania (to odpowiednio 2,4, 5,8 i 0,1 proc. w górę).

Kolejne dwa serwisy zanotowały natomiast duże spadki odwiedzalności. Sekcja filmowo-serialowa TVN.pl straciła 1,09 mln odwiedzających (25,9 proc.) i 23,95 mln odsłon (63,6 proc.) przy wzroście przeciętnego czasu spędzonego przez internautę o 56 sekund (37,1 proc.), natomiast dział filmowy Onetu - 786,4 tys. użytkowników (21,4 proc.), 5,69 mln odsłon (38,3 proc.) oraz 2 minuty i 21 sekund średniego czasu korzystania (33,9 proc.).

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/wp-pl-wyprzedzila-onet-interia-przez-olx-pl-whatsapp-mocno-w-gore-gemius-pbi-z-pazdziernika ##

Z kolei sekcja Film WP.pl zanotowała spadek o 929 tys. odwiedzających (31,8 proc.), 7,93 mln odsłon (52,8 proc.) oraz 3 minuty i 29 sekund przeciętnego czasu korzystania (47,5 proc.), a analogiczny dział Interii - o 379 tys. użytkowników (18,1 proc.), 907,9 tys. odsłon (10,8 proc.) oraz 17 sekund średniego czasu spędzanego przez internautów (4,1 proc.).

Za to Świat Seriali na Interii zyskał 103,9 tys. odwiedzających (4,5 proc.), 2,29 mln odsłon (12,6 proc.) i dwie sekundy średniego czasu korzystania (0,4 proc.).

Autor:tw

Więcej informacji:filmy, seriale, Filmweb, TVN.pl, Onet, WP, Interia, Gemius/PBI

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas