Reklama2011-01-05
1

FireFly Creation międzynarodowo dla Burn

W całej Europie trwa kampania promująca napoje Burn, którą przygotowała agencja FireFly Creation. Punktem kulminacyjnym akcji będzie konkurs snowboardowy Air&Style w Innsbrucku.

Motywem przewodnim prowadzonej obecnie kampanii Burn są wizerunki znanych snowboardzistów, będących europejskimi twarzami tej marki. W ramach działań pod hasłem „Gravity got fired” trwają dwa konkursy internetowe: Burn Air&Style i Burn Rail Session. W obu można wygrać wyprawę na turniej snowboardowy Air&Style, który 5 lutego odbędzie się w Innsbrucku, a także przejażdżkę na desce w towarzystwie ambasadorów marki Burn.

Akcja – prowadzona od połowy lutego we wszystkich krajach w Europie, w których sprzedawane są napoje Burn – obejmuje przede wszystkim internet (m.in. filmy z udziałem snowboardzistów, strony obu konkursów) oraz materiały BTL towarzyszące eventowi Air&Style.

Kreację kampanii przygotowała polska agencja FireFly Creation, która obsługę kreatywną marki Burn rozpoczęła w I połowie ub.r., przygotowując dla niej akcję community marketingową „Burn’in Heads” (więcej na jej temat). Sukces tego projektu zdecydował o poszerzeniu współpracy na pozostałe rynki europejskie.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas