Reklama2012-09-11
1

Firma Wiśniowski zmieniła logo i rusza z kampanią reklamową (wideo)

Do 7 października potrwa pierwsza kampania telewizyjna firmy Wiśniowski, producenta bram garażowych i systemów ogrodzeniowych. W trzech billboardach sponsorskich widoczne jest m.in. zmienione logo marki.

Logo uległo całkowitej zmianie, poczynając od kolorów, skończywszy na kształcie liter i elementach znajdujących się wokół nazwy marki. Dotychczasowe znak, wpisany w kształt kwadratu, utrzymany był w kolorystyce granatowo-białej i zawierał w sobie inicjały AW (Andrzej Wiśniowski - właściciel firmy). Nowe logo również zawiera inicjały AW, ale tym razem zostały one wkomponowane w kształt korony. Kolor samego sygnetu to srebro, pozostałe barwy, które będą używane w komunikacji, to grafit oraz biały. Dopełnieniem znaku jest hasło przewodnie marki: „ukoronowanie Twojej inwestycji”.

Zmieniony znak zastosowano w pierwszych billboardach sponsorskich Wiśniowskiego, emitowanych na antenie TVP1, TVP2, TVN i TVN24 oraz Discovery.



 

Kreacją nowego logo oraz systemu identyfikacji wizualnej firmy Wiśniowski zajęła się agencja brandingowa Papajastudio z Krakowa. Działania w telewizji wspiera kampania outdoorowa na ponad siedmiuset tablicach w sześćdziesięciu miastach.

Autor:pr

Więcej informacji:Wiśniowski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas