PR2022-07-06
0

FleishmanHillard ze wzrostem wpływów o 17 proc. i 1,1 mln zł zysku

Agencja public relations FleishmanHillard w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 17,3 proc. do 15,13 mln zł i zysku netto z 828 tys. zł do 1,07 mln zł.

W ostatnich miesiącach agencja FleishmanHillard realizowały projekty m.in. dla WaterWipes Polska, ABSL Poland, HTC, Seagate, Boehringer Ingelheim i Fitbit.

Koszty operacyjne firmy sięgnęły w ub.r. 13,77 mln zł, po wzroście o 16 proc. z 11,87 mln zł w 2020 roku. Wydatki na usługi obce zwiększyły się z 8,52 do 9,38 mln zł, na wynagrodzenia - z 2,75 do 3,36 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 427,9 do 731,2 tys. zł.

Na koniec ub.r. agencja miała 35 pracowników etatowych i współpracowała z 9 osobami.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

964 tys. zł dla udziałowców FleishmanHillard

Zysk operacyjny FleishmanHillard wzrósł z 1,01 do 1,36 mln zł, a zysk netto - z 828 tys. zł do 1,07 mln zł. W ub.r. firma zapłaciła 307,2 tys. zł podatku dochodowego, wobec 209,6 tys. zł w 2020 roku.

Z zeszłorocznego zysku 964,3 tys. zł przeznaczono na dywidendę (trafi do udziałowców 1 sierpnia), a 107,1 tys. zł na kapitał zapasowy.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas