Reklama 2008-03-17
0

Focus Media Group przygotowuje promocję Polsatu

Warszawska agencja reklamowa Focus Media Group podjęła współpracę z telewizją Polsat. Firma będzie odpowiedzialna za ATL-ową obsługę stacji.

Zakres współpracy obejmuje oprawę kreatywną i wsparcie komunikacyjne kampanii ATL Polsatu w prasie, radiu, Internecie i outdorze. Agencja już realizuje kampanię reklamową wiosennej ramówki stacji obejmującą promocję programów "Jak oni śpiewają", "Strzał w 10", "Gwiezdny Cyrk" oraz wyścigów Formuły 1.

W kolejnych miesiącach współpracy agencja Focus Media Group zajmie się pracą przy promocji transmisji z meczów Euro 2008, festiwalu Top Trendy i jesiennej ramówki Polsatu.

Poprzednią agencją zajmującą się kampaniami reklamowymi Polsatu była Testardo Red Cell.

Autor: tw

Więcej informacji: Focus Media Group, Polsat

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas