Telewizja2014-07-03
2

Fokus TV promuje letnią ramówkę. Na billboardach David Attenborough i Radek Kotarski

Ruszyła kampania promocyjna letniej ramówki Fokus TV na nośnikach outdoorowych w Warszawie, Krakowie i Trójmieście. W akcji wystąpili prezenterzy wakacyjnych programów stacji - David Attenborough, Radek Kotarski i Richard Hammond.

W reklamach prowadzący programy z wakacyjnej ramówki promują sekcje tematyczne stacji. „Wiedzę” reprezentuje brytyjski antropolog David Attenborough, a „dokument” promuje na billboardach Radek Kotarski, autor cyklu programów „Tajemnice historii”. Z kolei twarzą „rozrywki” jest brytyjski dziennikarz Richard Hammond.

Kampania outdoorowa stacji Fokus TV będzie realizowana do 31 lipca w Warszawie, Krakowie i Trójmieście na nośnikach 6x3, 12x3 oraz w metrze.

Kampania promocyjna objęła w lipcu prasę (dzienniki, tygodniki, dwutygodniki i miesięczniki), radio (Grupa Radiowa Time) i internet (serwisy wydawnictwa Murator). Kreację kampanii i media zaplanował dział marketingu Fokus TV.

Przypomnijmy, że od lipca kanał Fokus TV wprowadziła wakacyjną ramówkę, w której pojawią się m.in. filmy podróżnicze, magazyn wędkarski, program kulinarny oraz programy przygodowe dla młodzieży (przeczytaj o tym).

Fokus TV ruszył 28 kwietnia br. i nadaje na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej oraz u operatorów płatnej telewizji (więcej na ten temat). Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w dniach od 1 do 7 maja br. udział w rynku kanału Fokus TV wyniósł 0,5 proc. (zobacz dane).

Autor:łb

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas