Reklama2018-02-02
13

Folx reklamowana jako „najwygodniejsza sieć komórkowa”, jej obsługą mediową zajmuje się SalesTube (wideo)

Z początkiem lutego na polskim rynku zadebiutował Folx - sieć telekomunikacyjna dostępna dla klientów w formie aplikacji mobinej. Za obsługę mediową marki odpowiada agencja SalesTube należąca do Group One.

Do zadań SalesTube należy m.in. przygotowanie strategii komunikacji mediowej, planowanie i zakup mediów oraz pełna optymalizacja działań. Agencja już przygotowała m.in. strategię komunikacji mediowej wokół wejścia usługi na rynek, poprowadzi też stałe aktywności przez cały rok. Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego  i ma charakter długofalowy.

Sieć komórkowa Folx jest dostępna w aplikacji na smartfony. Podobnie jak inni operatorzy, oferuje internet, rozmowy i SMS-y. Operator nie ma  punktów sprzedaży – kontakt z klientem odbywa się przez aplikację mobilną: wystarczy założyć konto, zamówić kartę SIM, którą przywozi kierowca przywozi i podpiąć kartę płatniczą do aplikacji, dzięki czemu płatności realizowane są automatycznie.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/folx-siecia-komorkowa-w-aplikacji-jak-pobrac-jakie-oplaty ##

Kampania promująca nową na rynku usługę dedykowana jest mieszkańcom największych polskich miast takich jak Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław i na terenie konurbacji śląskiej. Aktywności odbywają się głównie w internecie, ale zaplanowano też m.in. reklamy na citylightach i w kinach.

Autor:tw

Więcej informacji:Folx, SalesTube

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas