Prasa2004-11-24
0

"Forbes" po polsku

Axel Springer Polska uruchamia polską edycję miesięcznika "Forbes"

Zastąpi on obecny na rynku od trzech lat "Profit" - informuje "Gazet Wyborcza".

Miesięcznik "Profit" można było otrzymać podczas gali konkursu reklamowego Effie w Teatrze Wielkim, gdyż Axel Springer Polska był jednym ze sponsorów tegorocznej edycji tej imprezy. Jednak ostatni numer "Profitu" ma dwie okładki. Na pierwszej figuruje obecny tytuł, na drugiej zaś - już "Forbes".

Jak poinformował branżowy tygodnik "Media i Marketing Polska" w swoim serwisie elektronicznym, cena nowego tytułu "początkowo ma wynosić 5 zł".

Sprzedaż "Profitu" w I półroczu 2004 r. wyniosła 55,1 tys. egzemplarzy.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas