Reklama2008-05-15
0

Ford będzie promował swoje nowe auto w trakcie finału Ligi Mistrzów

Ford będzie wspierał wprowadzenie na rynek swojego nowego modelusamochodu o nazwie Kuga wielokanałową kampanią marketingową, którawystartuje w trakcie zaplanowanego na przyszłą środę finałupiłkarskiej Ligi Mistrzów.

Kampania będzie obejmować swoim zasięgiem 23 kraje i zawieraćzarówno reklamę w mediach tradycyjnych (ATL) jak i bardziejniekonwencjonalny marketing (BTL) - informuje serwis BrandRepublic.

Przygotowaniem kampanii zajęły się agencje Ogilvy i Wunderman.Ford Kuga jest pierwszym autem, z którym firma motoryzacyjnawchodzi na europejski rynek pojazdów z napędem na wszystkie koła(AWD - All Wheel Drive).

Kampania obejmuje między innymi marketing bezpośredni w formiedirect mail, którego celem jest nakłonienie potencjalnych klientówdo odwiedzenia strony newkuga.co.uk. Internetowa część kampaniiobejmuje również mobilną stronę WAP, a reklamy nowego modelu Fordapojawią się także w prasie.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Ford, Liga Mistrzów

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas