Reklama2009-03-26
0

Ford skupi się na marce

Ford planuje zmianę swojej strategii marketingowej. Zamiastpromowania poszczególnych modeli swoich samochodów firma chceskupić się na swojej głównej marce i logo.

Wprowadzenie nowej strategii nastąpi wraz z uruchomieniemprzygotowywanej przez agencję Ogilvy kampanii, zaplanowanej nafinał Ligi Mistrzów UEFA, który odbędzie się 27 maja.

Reklamy Forda jakie pojawią się w czasie finału w całej Europie,zastąpią obecne kampanie promujące najnowsze modele Fiesty iKa.

Nie oznacza to jednak, że firma całkowicie rezygnuje zpromowania poszczególnych modeli swoich aut. W ubiegłym rokuszefowa marketingu Elena Ford zapowiedziała, że przyszłorocznymodel Focusa będzie wspierany przez pierwszą w historii tej markiglobalną kampanię.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Ford

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas