Reklama2012-05-31
0

Ford Transit reklamowany jako „maszyna do oszczędzania pieniędzy”

W radiu, prasie i internecie trwa kampania reklamowa samochodu Ford Transit. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Maszyna do oszczędzania pieniędzy”, przygotowały firmy Ogilvy Action, Wunderman i Mindshare.

Prowadzona od kwietnia kampania Forda Transita jest skierowana głównie do właścicieli małych przedsiębiorstw, dla których samochód dostawczy jest niezbędny w prowadzeniu biznesu. Reklamy w zabawny, niestandardowy sposób porównują ten samochód z rowerem, żeby podkreślić, że oszczędzanie na przewożeniu towarów nie musi oznaczać przesiadania się na alternatywne pojazdy.

Kreację kampanii, zaplanowanej do końca czerwca, przygotowała agencja Ogilvy Action, działania w internecie realizuje agencja Wunderman, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Autor:tw

Więcej informacji:Ford Transit, Ford

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas