Telewizja 2016-02-08
13

Formaty TVN od kuchni w wiosennym spocie wizerunkowym (wideo)

Kinga Rusin na planie Kinga Rusin na planie "Agent Gwiazdy" w spocie TVN

Stacja TVN w wiosennym spocie wizerunkowym pokazuje gwiazdy za kulisami programów i seriali przy których pracują. - Ideę filmu można streścić w zdaniu: praca jest moją pasją - mówi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.

- Spot został zrealizowany w stylu reportażu - dokumentu z planu filmowego. Głównymi postaciami są prowadzący, jurorzy i aktorzy z najważniejszych programów wiosennej ramówki TVN. Od kuchni przyglądamy się ich pracy w otoczeniu ekip, uczestników castingów, widowni. Zaglądamy za kulisy, by widz zobaczył jak powstają jego ulubione programy - opowiada nam Robert Przyszlak.

W filmie pokazane są gwiazdy ośmiu formatów TVN takich jak „Kuba Wojewódzki”, „Mali giganci” (w spocie pojawiają się Agnieszka Chylińska, Katarzyna Bujakiewicz, Kuba Wojewódzki i Filip Chajzer), „Singielka” (Paulina Chruściel, Filip Bobek, Mateusz Janicki), nowy talent-show „Masterchef Junior” (Michel Moran, Ania Starmach, Mateusz Gessler), „Kuchenne rewolucje” (Magda Gessler), „You Can Dance - Po prostu tańcz!” (Agustin Egurrola, Michał Piróg, Ida Nowakowska, Maciej „Gleba” Florek), „Agent Gwiazdy” (Kinga Rusin) oraz nowy serial „Druga szansa” (Małgorzata Kożuchowska i  Rafał Królikowski).

Spot realizowany był w grudniu ub.r. i styczniu br. na planach zdjęciowych w Polsce i RPA (tam kręcono ujęcia z prowadzącą „Agent Gwiazdy”). Poza spotem głównym dla każdego z programów nakręcono własne spoty trwające po 30 i 10 sekund.

Za realizację filmu odpowiadał tradycyjnie dział autopromocji TVN. Pomysłodawcą i reżyserem był Robert Krawczyk, za zdjęcia odpowiadali Mateusz Skalski i Damian Kotzur, zaś dyrektorem kreatywnym był Robert Przyszlak. Postprodukcją zajęła się firma Lunapark. Spot po raz pierwszy został wyprodukowany w jakości 4k.

Wiosenny spot wizerunkowy oglądać można w telewizji TVN i w internecie od sobotniego poranka. Stacja spoty realizuje co sezon od jesieni 2008 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w styczniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,78 proc.

Autor: PP

KOMENTARZE (13) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas