Średnia oglądalność wszystkich transmisji z zawodów Formuły 1 wokresie od 28 marca do 1 listopada br. wyniosła 1,74 mln widzów, codało Polsatowi 20,34 proc. udziału w 4+ i 24,57 proc. w 16-49 -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
Poprzedni sezon (od 5 marca do 2 listopada) gromadził 1,98 mlnwidzów, co dało Polsatowi 25,34 proc. udziału w 4+ i 30,89 proc. w16-49. Największym zainteresowaniem w tym roku cieszyły się GrandPrix Australii (2,52 mln widzów) oraz Grand Prix Belgii (2,51 mlnwidzów).
Zobacz tabelęPolsat w trakcie emisji Formuły1 miał drugą pozycję narynku, nieznacznie ustępując TVP2 (odpowiednio 20,34 proc.i 20,95 proc. udziału). Trzecia była Jedynka z 1,45 mln widzów i17,43 proc. udziału w rynku.
Wyścigi Formuły 1 przyciągały głównie mężczyzn,osoby powyżej 30 roku życia oraz mieszkańców małych i największychmiast.
Cennikowe wpływy reklamowe (dane bez rabatów) wyniosły 18,35 mlnzłotych. To więcej niż przed rokiem - gdy stacja 'zarobiła' 17,4mln złotych.
W 2007 roku relacje na antenie stacji śledziło 1,94 mln osóbprzy udziale wynoszącym odpowiednio 23,23 proc. i 28,58 proc.