Rozpoczęła się kolejna kampania z udziałem Kuby Wojewódzkiego i jego partnerki życiowej Renaty Kaczoruk reklamująca Formułę Duet w sieci Play. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
W spocie Renata Kaczoruk i Kuba Wojewódzki odwiedzają punkt sprzedaży sieci Play. W rozmowie z parą sprzedawców Kaczoruk żartuje ze starszego wieku Wojewódzkiego.
Reklama podkreśla, że w taryfie Formuła Duet dostępne są smartfony Lenovo K5 i K6 Note - dwa egzemplarze tego pierwszego są dostępne po złotówce w abonamencie za 85 zł miesięcznie (po wszystkich zgodach i rabatach) dla osób przenoszących numer do Play.
Osobny spot tylko z Renatą Kaczoruk informuje, że w ramach Formuły Duet za 35 zł miesięcznie można wykupić internet domowy z dostępem do HBO GO.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/odnowa-play-nowa-oferta-play-agnieszka-chylinska-i-adam-malysz-w-reklamach ##
Kuba Wojewódzki i Renata Kaczoruk wystąpili już w kampanii reklamowej Formuły Duet jesienią ub.r., w spocie Wojewódzki próbował się oświadczyć swojej partnerce.
W lutym i marcu br. tę taryfę promowali Margaret i Mateusz Grędziński, a w połowie ub.r. - Agnieszka Dygant i Piotr Adamczyk.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/play-na-gielde-operator-sieci-rozwaza-debiut-gieldowy ##
Nowa akcja reklamowa jest realizowana m.in. w telewizji, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży Play.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Grandes Kochonos, za reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie odpowiadają agencje Artegence i Isobar Polska, za przygotowanie reklam BTL-owych - agencja Plej, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.