Sieć telekomunikacyjna Play zaczyna działania promujące ofertę Formuła Junior Box, której głównymi bohaterami są postacie z serii filmów „Minionki”. Za kampanię reklamową odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
W ramach akcji do każdego zestawu startowego Junior Box dołączona jest maskotka minionka. Kampania reklamowa podkreśla, że w tej ofercie dostępne są smartfony takie jak LG K8 LTE i Xiaomi Redmi 4A.
Spot pokazuje, jak minionki wpadają do salonu Play, w którym pracuje para sprzedawców występujących w reklamach sieci od ponad czterech lat.
Biznes | Eksperci o Play na giełdzie: 7 mld zł to możliwa wycena, polskie i zagraniczne fundusze pierwsze do kupna akcji |
W ub.r. w kampaniach reklamujących Formułę Junior Box pojawili się bohaterowie „Pingwinów z Madagaskaru”, a rok wcześniej - aktorka Katarzyna Bujakiewicz.
Obecnie Play promuje też ofertę „#Opcjapromocja” (w kampanii występuje Tomasz Kammel) oraz taryfę z numerem komórkowym i stacjonarnym (z udziałem Zygmunta Chajzera).
Za obsługę marketingową sieci Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (reklamy ATL-owe), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).