Prasa2014-02-17
1

Forrest Gump, Daft Punk i Michał Anioł reklamują „The Sunday Times” (wideo)

reklama „The Sunday Times”reklama „The Sunday Times”

Wydawca „The Sunday Times” prowadzi kampanię reklamową dodatku kulturalnego do dziennika. Spotu, którego bohaterami są postaci ze świata popkultury i dzieła sztuki, przygotowała agencja Grey.

W filmiku pojawiają się zarówno fikcyjne, jak i realne postaci ze świata popkultury, m. in. Forrest Gump (tytułowy bohater filmu Roberta Zemenckisa), bohaterowie „Wściekłych psów” Quentina Tarantino oraz duet Daft Punk. Obecne są również odniesienia do dzieł sztuki - rzeźby „Myśliciel” Augusta Rodina oraz fresku Michała Anioła „Stworzenie Adama”.

Za kreację reklamy odpowiada londyński oddział agencji Grey.


To nie pierwsza tego typu kampania wydawcy „The Times” i „The Sunday Times”. W zeszłym roku redakcja działu mody z przymrużeniem oka skomentowała swoją pracę:


Natomiast dodatek kulinarny gazety w ubiegłym roku reklamowano tak:


W innym spocie „ożywiono” okładkę dziennika:

Autor:jj

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas