Reklama2013-09-24
2

Fortuna zastąpi Active Jet na koszulkach Legii Warszawa

Firma bukmacherska Fortuna od początku przyszłego roku będzie sponsorem klubu piłkarskiego Legia Warszawa, zastępując w tej roli Active Jet. Legia rozmawia też z firmami, które chcą być sponsorami tytularnymi jej stadionu, obecnie noszącego nazwę Pepsi Arena.

Firma Action nie zdecydowała się przedłużyć wygasającej z końcem br. umowy sponsoringowej, w ramach której logo marki Active Jet znajduje się na koszulkach zawodników Legii Warszawa. - Nie będziemy sponsorem Legii w 2014 roku. Da nam to ok. 4 mln zł oszczędności w przyszłym roku. Z dotychczasowej współpracy jesteśmy zadowoleni, reklama, jaką mieliśmy dzięki medialnej obecności Legii, zdecydowanie zrekompensowała wydatki - uzasadnił na początku września Piotr Bieliński, prezes firmy.

Action nie kończy jednak zupełnie współpracy z Legią - logo Active Jet od początku przyszłego roku będzie widnieć na rękawach strojów piłkarzy klubu.

Z kolei z przodu koszulek zawodników ma się znaleźć logo firmy bukmacherskiej Fortuna. Według dziennika „Fakt”, podpisze ona z klubem umowę na minimum trzy lata, w ramach której będzie mu płacić 5 mln zł rocznie, a kolejne 5 mln zł - jeśli Legia zdobędzie mistrzostwo i Puchar Polski oraz awansuje do Ligi Mistrzów. To dużo wyższy kontrakt niż ten z Aciton, szacowany na 3 mln zł rocznie. W ramach współpracy z Fortuną na stadionie Legii ma pojawić się kolektura bukmacherska firmy.

Fortuna nie potwierdza jeszcze oficjalnie tej współpracy. - Na tym etapie Fortuna nie może skomentować tej sprawy. Mamy nadzieję, że w przyszłym tygodniu będzie już możliwość odniesienia się do tych doniesień - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe firmy.

Przypomnijmy, że wiosną br. inna firma bukmacherska - Start-Typ Sport - została strategicznym sponsorem Lecha Poznań, a jej logo pojawiło się na koszulkach zawodników tego klubu (przeczytaj o tym więcej).

Z kolei Legia Warszawa prowadzi już rozmowy z firmami, które chcą być sponsorem tytularnym jej stadionu. W połowie przyszłego roku kończy się bowiem trzyletnia umowa z PepsiCo, w ramach której obiekt nosi nazwę Pepsi Arena (więcej na ten temat). Według „Faktu” Legia rozmawia w tej sprawie z sześcioma międzynarodowymi firmami, m.in. McDonald’s. Finalizacja negocjacji nastąpi najwcześniej w listopadzie.

Legia Warszawa to zdecydowanie najbogatszy polski klub piłkarski - według raportu Deloitte w ub.r. jej przychody wyniosły 66 mln zł, o 26 mln zł więcej niż drugiego pod tym względem Zagłębia Lubin (zobacz szczegóły).

Autor:tw

Więcej informacji:Legia Warszawa, Fortuna, Active Jet, Pepsi

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas