Reklama2009-02-17
0

Foteliki Ramatti 'chronią to, co najcenniejsze'

Pod hasłem "Chronimy to, co najcenniejsze" ruszyła kampaniareklamowa samochodowych fotelików dziecięcych Ramatti. Akcja jestprowadzona w prasie skierowanej do rodziców.

Startująca właśnie kampania reklamowa samochodowych fotelikówdziecięcych Ramatti podkreśla wprowadzone w nich krzyżowe zapięciapasów i nowy system mocowania. Akcja prowadzona pod hasłem"Chronimy to, co najcenniejsze" opisuje te rozwiązania jako"rewolucję na rynku fotelików".

ramatti

Kampania jest prowadzona w czasopismach skierowanych dorodziców, a wkrótce obejmie również internet. Strategięmarketingową i kreację na jej potrzeby przygotowała agencja ZoomAdvertising.

Autor:tw

Więcej informacji:Foteliki Ramatti

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas