Reklama2009-06-20
0

Fotokody w kampanii wprowadzającej Lipton Green Apple Ice Tea

Pod hasłem 'Spróbuj nowej' przebiega kampania reklamowawprowadzająca na rynek markę Lipton Green Apple Ice Tea. W akcjiobejmującej działania BTL wykorzystywane są fotokody.

Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową wersję smakowąLipton Ice Tea - Green Apple - podkreśla radość idynamizm cechujące tę markę. Akcja pod hasłem "Spróbuj nowej"skierowana jest do kobiet w wieku 20 - 44 lat, które prowadzązdrowy tryb życia i podążają za aktualnymi trendami.

W ramach działań w czerwcu animatorzy rozdają wWarszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniudarmowe puszki promowanego napoju wraz z ulotkami informującymi oogólnopolskim konkursie SMS-owym, w którym należy przesłaćodpowiedź na pytanie: "Co kuszącego odkryłaś w nowej Lipton GreenApple Ice Tea?". Na ulotkach znajdują się również fotokody, dziękiktórym można ściągnąć na telefon komórkowy film prezentujący tęmarkę. W lipcu akcja będzie prowadzona w kurortach nadmorskich(Sopot, Władysławowo, Łeba, Ustka, Kołobrzeg, Dziwnów), w którychzbudowano również specjalne są strefy Lipton Green Apple Ice Tea zatrakcjami takimi jak joga, masaż i body painting.

LiptonGreenAppleIceTea

Kampanię realizuje agencja marketingu zintegrowanegoGreat Open House, wykorzystując do tego m.in.autorskie narzędzie badawcze WiseField.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas