Telewizja2014-04-04
0

FOX promuje drugi sezon „Demonów da Vinci”

FOX w związku z premierą drugiego sezonu serialu „Demony da Vinci”, która odbędzie się w poniedziałek 7 kwietnia br. o godz. 21.00, przygotował kampanię promocyjną.

Działania prowadzone są w telewizji, prasie, internecie oraz na nośnikach zewnętrznych. Spoty reklamowe emitowane są na kanałach z portfolio FOX International Channels Poland, zaś billboardy sponsorskie na kanale Polsat oraz na stacjach tematycznych reprezentowanych przez Polsat Media. Reklamy prasowe ukażą się w wybranych tygodnikach telewizyjnych i magazynach. Premiera serialu wsparta jest także działaniami z zakresu marketingu mobilnego, kampanią displayową i wideo w największych portalach i witrynach o tematyce filmowo-telewizyjnej, działaniami w ramach Google Display Network, na serwisie You Tube, a także promocją w serwisach społecznościowych takich jak Facebook oraz Twitter. Reklamy drugiego sezonu „Demonów da Vinci” pojawią się również na nośnikach reklamy zewnętrznej - frontlightach w wybranych miastach w całej Polsce.

Dodatkowo w ramach współpracy partnerskiej z operatorem UPC Polska, kanał FOX będzie udostępniony wszystkim abonentom Telewizji Cyfrowej UPC w dniach od 7 kwietnia do 4 maja br. Widzowie będą mogli śledzić losy genialnego Leonarda da Vinci również w ramach usługi UPC na żądanie.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum, zaś kreacje przygotował dział marketingu FOX International Channels Poland.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział FOX w marcu br. wyniósł 0,06 proc. (więcej na ten temat).

Autor:mk

Więcej informacji:FOX, Demony da Vinci

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas