Prasa2007-04-11
0

Fox TV i Hearst Magazines tworzą seriale reklamowe

W ramach nowych form reklamy Fox TV i wydawnictwo Hearst przygotowują serial oparty na tytułach popularnych magazynów.

Wydawnictwo Hearst Magazines oraz telewizja Fox współpracują w tworzeniu nowego, oryginalnego serialu przeznaczonego dla telewizji i internetu. Fabuła serialu opierać się będzie na popularnych tytułach wydawanych przez Hearst.

Podstawą seriali będą dwa magazyny: CosmoGirl oraz Popular Mechanics. Poszczególne odcinki trwać będą od 2 do 3 minut i udostępniane zostaną na stronach internetowych magazynów oraz w telewizji.

Nie ujawniono jeszcze żadnych szczegółów dotyczących serialu, który ma być oparty na magazynie Popular Mechanics. Natomiast serial CosmoGirl będzie pewnego rodzaju operą mydlaną i przewodnikiem, w którym to głosy widzów decydować będą co się stanie dalej.

W przypadku sukcesu dwóch zapowiadanych serii, firmy produkujące zamierzają nagrać więcej seriali opartych na tytułach istniejących magazynów. Liczba planowanych odcinków nie jest znana.

Autor:MarketingVox - DC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas