Reklama2012-05-09
0

Frank Boulben szefem marketingu RIM

Frank Boulben będzie nowym szefem marketingu w Research In Motion (RIM). Firma ma też nowego dyrektora ds. operacyjnych.

Boulben będzie nadzorował globalne działania marketingowe kanadyjskiego producenta smartfonów BlackBerry. Stanowisko szefa marketingu w RIM było nieobsadzone od marca 2011 roku, kiedy zrezygnował z niego Keith Pardy (więcej na ten temat).

Boulben ostatnio był wiceprezesem ds. strategii, marketingu i sprzedaży w firmie LightSquared. Wcześniej pracował jako globalny dyrektor ds. strategii komercyjnej w Vodafone Group oraz wiceprezes ds. marki i marketingu konsumenckiego w Orange Group. Przed tym osiem lat spedził w Vivendi Universal.

RIM poinformował także, że stanowisko dyrektora ds. operacyjnych obejmie Kristian Tear, dotychczasowy wiceprezes Sony Mobile Communications.

Autor:km

Więcej informacji:Frank Boulben, RIM

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas