Reklama2019-04-12
3

Martyna Wojciechowska w akcji społecznej Frisco.pl „Kupując pomagasz”

Sklep internetowy z żywnością Frisco.pl zaczął kolejną odsłonę kampanii charytatywnej „Kupując pomagasz”. Zaangażowała się w nią podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska.

W ramach akcji za każdy sprzedany produkt oznaczony odpowiednio na Frisco.pl organizator przekaże drugi taki sam potrzebującym z Fundacji Domów Samotnych Matek z Dziećmi w Kraśniewie, wskazanej przez Martynę Wojciechowską. Pomoc trafi również do najbardziej potrzebujących rodzin będących pod opieką Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciążu i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku

Akcja ruszyła 8 kwietnia, potrwa dwa tygodnie. To kolejna odsłona kampanii „Kupując pomagasz”, a poprzednia została zorganizowana w grudniu ub.r.

- Nasza akcja umożliwia pomoc potrzebującym w bardzo prosty sposób. Dziękujemy nie tylko partnerom za przyłączenie się do inicjatywy, ale również naszym klientom. Mamy nadzieję, że podobnie jak w przypadku poprzedniej, bożonarodzeniowej edycji, wezmą w niej czynny udział  i razem uda nam się wesprzeć tych, którzy tego naprawdę potrzebują - komentuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Akcja jest wspierana reklamami w internecie (display, mailing zewnętrzny, kanały social mediowe Martyny Wojciechowskiej) oraz mediach własnych Frisco.pl (newsletter, gazetka promocyjna, reklamy na Frisco.pl).

Według badania Gemius/PBI w listopadzie ub.r. Frisco.pl miało 210 tys. realnych użytkowników i 470,7 tys. odsłon. W 2017 roku firma zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 32,9 proc. do 75,74 mln zł oraz 12,72 mln zł straty netto (wobec 13,22 mln zł straty rok wcześniej), a w ub.r. jej przychody zwiększyły się o kolejne 32,4 proc.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas